Press och media

Här finns samlad information som i första hand riktar sig till dig som arbetar inom media.

Prenumerera på nyheter och följ oss i sociala medier

Vill du ta del av nyheter från Stenungsunds kommun? Genom att prenumerera via RSS kan du ta del av aktuella nyheter direkt när de publiceras på kommunens webbplats.

Prenumerera på Nyheter via RSS

I kommunens nyhetsarkiv kan du söka bland äldre nyheter.

Till nyhetsarkivet

Du kan också följa oss i sociala medier:

Kontaktpersoner

Vi hjälper dig gärna att få kontakt med ansvariga eller sakkunniga inom kommunens verksamheter.

Vill du ha svar på politiska frågor kan du kontakta:

• Kommunalråden
  • Kommunfullmäktiges ordförande
  • Kommunstyrelsens ordförande
  • Ordförande i de politiska nämnderna

Vill du ha svar på verksamhetsfrågor kan du kontakta:

• Förvaltningarna

Pressbilder

Här hittar du pressbilder på Stenungsunds kommuns tjänstepersoner och politiska ledning:

Pressbilder

Sidan uppdaterad: 2024-06-24